Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tonery i tusze do wszystkich urządzeń drukujących.
W wyjątkowych przypadkach klient będzie zobowiązany przedstawić dowód zakupu.
W przypadku wad produktu uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, producent gwarantuje naprawę wadliwego towaru (w przypadku drobnych usterek typu brak kontaktu elektrycznego, nie zdjęto taśmy zabezpieczającej itp.), wymianę, ewentualnie zwrot kosztów zakupu z przyczyny niemożliwości zrealizowania reklamacji.
Wada zakupionego towaru powinna być zgłoszona sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia. W przypadku zgłoszenia towaru po upływie wyżej wskazanego terminu kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji.
W przypadku konieczności zwrotu produktu do klienta zostaje wezwany kurier, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
Nabywca może upoważnić osobę pośrednią do przesłania towaru reklamacyjnego.
Produkty zgłoszone do reklamacji powinny być zabezpieczone, zapakowane w opakowania fabryczne lub zastępcze, w sposób wykluczający wątpliwość czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika czy w czasie transportu.
Przesyłka z reklamowanymi produktami powinna zawierać wykaz produktów z opisem usterki oraz wydruki potwierdzające wadę towaru.
Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 7 dni, licząc od daty dostarczenia produktu.
Jeśli reklamacja jest pozytywnie rozpatrzona, firma odsyła produkty na swój koszt.
Jeżeli z przyczyn niezależnych od firmy zachowanie terminu 7 dniowego jest niemożliwe, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji.